Ga naar inhoud

Kom het internet de helft van de tijd niet op


Aanbevolen berichten

Hi, Toen ik gister de demo van moh pacific assault wilde gaan downloaden werd ik opeens van internet gekickt. Sinds gister kom ik er de helft van de tijd niet meer op, en als na 40 keer proberen in te bellen eindelijk online ben kloppen de snelheden niet! Ik heb ADSL standaard (1120/320) i.c.m. een Alcatel speedtouch (ISDN) USB modem. Als ik dan nog eens online kan komen dan heb ik een upload snelheid van maar 64kbps. Zou het aan de verbinding van kpn liggen? Of aan een server van planet? Of is mijn modem kapot? Overigens geeft de software aan dat er geen kiestoon is.
Link naar reactie
Mijn overbuurman heeft hetzelfde internet abonnement en dezelfde provider, nu heb ik net even mijn modem bij hem getest en blijkt dat mijn modem kapot is! Ik zal nu een nieuwe modem moeten kopen, maar aangezien mijn broer en ik allebij gebruik maken van internet zou het misschien handiger zijn als we een netwerk aanleggen. Mijn broer heeft een laptop zonder een ethernet aansluiting dus het moet bij mn broer via de usb of zo een (pci inschuif kaartje als ik mij niet vergis) gebeuren. Ik heb wel een ethernet aansluiting. Wat zouden jullie adviseren om te kopen? Ik heb dus nodig: ADSL (via ISDN) modem 2 (liefst draadloze) aansluitingen voor een pc en een laptop.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...