Ga naar inhoud

Grafische bestanden op pagina


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik kom "wel eens" het volgende tegen: Een pagina met een afbeelding waarvan de eigenschappen tonen dat het een .jpg file betreft. Wil ik die afbeelding opslaan dan heb ik als enige keuze: .bmp Ik ken dat verhaal van Internet cache leeg maken, maar dat heeft hier niets mee te maken, want: A) Die cache is nagenoeg leeg B) Een andere pagina van een andere URL (zoals b.v. de index van C!T, het voorblad van C!T) geeft bij opvragen van eigenschappen aan dat het om een .jpg handelt en geeft bij "Afbeelding opslaan als" ook aan dat-ie als .jpg opgeslagen kan worden.... Hier dus [u:d9c7cb018b]wel[/u:d9c7cb018b]....! Vreemd toch? Ton
Link naar reactie
Bug? Zou kunnen, maar 't is niet structureel! Over 't algemeen gaat het wel correct. Een paar moderatoren van 't Office forum verbaasden zich er ook over. Op "drukknoppen" op de pagina zijn .gif's, maar zijn uitsluitend als .bmp op te slaan. Het was bij mij meer de nieuwsgierigheid die mij een draadje deed openen....! Groet, Ton
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...