Ga naar inhoud

IRQ conflict?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem: wanneer ik op internet/netwerk zit (dus altijd) komt het voor dat ik oppeens gedisconnect word van mijn netwerk. ik krijg dan de medeling dat er meerdere netwerken in de buurt zijn, wat niet zo is. ik moet op nieuw naar mijn netwerk connecten om weer op internet te kunnen. De gebeurt eens in de 5 minuten ong. Ik word er gek van. Ik vebind naar internet dmv ADSL Lite van HccNet. Dus de 114 kB/s moet ik halen. Wanneer ik testje doe op speedtest is dit 8 kB/s tot 20 kB/s. Veel te weinig dus. Ik maak verbinding met een Belkin 802.11g kaartje naar mijn Belkin WLAN router (ook 802.11g). En andere computer met zelfde situatie kunnen wel met volle snelheid en zonder problemen op internet. Ik heb zelf al aan een oplossing bedacht... Misschien is het dat ik gister een webcammetje heb geinstaleerd? Ik heb em er gelijk weer afgegooit (maar niet de drivers, kan ik niet zo snel vinden in XP) want hij voldeed niet aan mijn eisen. Het was btw gewoon een gratis dingetje dat ik had gekregen bij een bestelling. Ook heb ik mijn printer [u:202ad2e65b]opnieuw[/u:202ad2e65b] geinstalleerd (Lexmark z32) omdat deze ook een klein beetje kuren had. Maar ik weet niet of deze het probleem zijn want ik heb de webcam niet eens meer aangelosten, en de printer staat uit.. Weet iemand hier een oplossing voor want het werkt mij echt op de zenuwen.. Het signaal is btw volop en uitstekend, en 4 van de 5 streepjes bij netwerk status zijn groen..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...