Ga naar inhoud

Probleem met Hotmail sinds installatie router


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, ik weet niet helemaal zeker of dit er iets mee te maken heeft, maar sinds ik mijn router heb geïnstalleerd om internet en files te kunnen delen, kan ik mijn hotmail niet meer benaderen. Mijn hotmail is nog wel te benaderen vanaf een andere pc die niet binnen het netwerkje hangt. Ik heb geen flauw idee waar dit aan ligt. Ook de Update service van Microsoft geeft een time out. Komt iemand dit bekend voor? Moet ik bepaalde poorten helemaal open zetten ofzo? Maar ook zonder firewall heb ik geen Hotmail toegang meer, dus dat zou volgens mij niet mogen uitmaken. Het gaat om een onbekend merk router (inexq (www.inexq.com)) de NEXIP ISW054t versie. Verder werkt alles perfect. :-? In elk geval bedankt voor het meedenken. Mike
Link naar reactie
Hoi radon, bedankt voor je reactie. Ja, dat heb ik geprobeerd. Ik krijg dan wel de inlogpagina van Hotmail te zien, maar wanneer ik inlog, krijg ik nog steeds die time out. Wel krijg ik als ik een tracert uitvoer naar dat adres een loop op een gegeven moment tussen twee adressen. Nu ik het weer probeer, krijg ik dat niet (zul je altijd zien), maar geeft hij gewoon time outs na verloop van tijd. Heb je nog andere ideeën? Gr. Mike
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...