Ga naar inhoud

Snelkoppeling op bureaublad werken niet meer


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds vanavond doen mijn snelkoppelingen op mijn bureaublad naar de website van mijn bank en girotel het niet meer. Als ik er op klik dan opent de browser en krijg ik een lege pagina te zien. Het rare is dat dit alleen gebeurt als ik nog geen browser open heb staan. Ik werk met Avant Browser en met Internet Explorer. Als ik Avant open heb staan en dan naar het bureaublad ga en op b.v. de girotelsnelkoppeling klik, opent de website wel normaal. Heb ik Internet Explorer aanstaan, dan niet. Dus ik moet nu eerst Avant openen en kan dan gebruik maken van de snelkoppeling op het bureaublad. Heel vreemd, dit was tot voor kort niet het geval. Ik heb niets aan mijn instellingen veranderd. Wél heb ik Service Pack 2 geïnstalleerd een paar dagen geleden. Kan het daar misschien iets mee te maken hebben? Alvast hartelijk dank Ruurd
Link naar reactie
Ik heb van alles geprobeerd. Heb er uiteindelijk voor besloten Service Pack 2 te deïnstalleren en........ de snelkoppelingen werken weer gewoon. Ik heb een goede Antivirus Scanner en Firewall (beide McAfee), hou ze netjes up-to-date. Dat zal wel afdoende zijn. Ik wacht nog even rustig af of dat Service Pack 2 nog verbeterd zal worden. Doe het dus wel even zonder. Bedankt in ieder geval voor al jullie bemoeienissen. groet Ruurd
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...