Ga naar inhoud

internet tweaks


anoniem

Aanbevolen berichten

holaatjes ik heb na een fijne HD crash( een halve minuut nadat ik al me backups verwijderde, om die te vernieuwen ), al me notes enzo verloren ... en nu kan ik echt nergens meer vinden waar ookalweer voor xp pro nld je receivewindow en mtu en TTl enzo staan ... ik d8 eigenlijk nog te herinneren dat die al in je register stonden, maar op de plek in je register die speedeguide aangeeft staat er niets ¿¿ met de zoekdinges hier vind ik niets .. komen teveel hits die niets te maken hebben ermee :evil: ... En op google krijg ik alleen maar links naar van die ellende progjes die pretenderen dat in te stellen voor je .. Das not done .. ik wil het zelf instellen :p iemand¿
Link naar reactie
whehe taco mjah die staan er wel .. alleen is die image 5 maanden oud :en mijn favo's veranderen nogal ... op zich nog best dom dak nie eens aan datarecovery heb ged8 :( enne kansloos : thnxxxxxxxxxxxx x setup is dus 1 van die weinige dingen die ik altijd gebruikte( soms ben je te weg van coolcpu e.d. :) ... majah 1 x instellen en zelden nog naar kijken :)) maar eens ff googlen :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...