Ga naar inhoud

IE Werkt na tijdje niet meer


anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik gewoon 8er de pc zit en dingen doe die ik altijd doe (Photoshop, MSN, surfen, radio/muziek luisteren enz.), is het altijd zo dat IE na een uurtje of 2, 3 niet meer werkt. Ik kan de browser wel opstarten, maar geen 1 site kan hij vinden. Ik krijg dan de melding van "De pagina kan niet worden weergegeven". Als ik dan afsluit (waarin ik de melding te zien krijg dat IEXPLORE.EXE vastgelopen is en dat ik moet wachten, of TAAK BEEINDIGEN) en weer opstart doet hij het. Ligt dit aan mijn instellingen? Het kan niet van de ouderdom zijn want hij is nog geen 2 weken oud (pc). XP, sp2 installed.
Link naar reactie
[quote:6e2047d893="sdh"]Ik heb precies hetzelfde probleem... (met IE & Firefox) Bij mij doet ie t altijd weer als ik de verbinding ff verbreek en weer inschakel. Niet de beste oplossing maar miss heb je dr nog wat aan... :)[/quote:6e2047d893] Heb je xDSL of inbellen? Ik heb nl ADSL en ben er niet zo kapot van als ik de verbinding moet uitschakelen.. (niet dat nu het probleem opgelost is ;))
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...