Ga naar inhoud

[Okt 2004] Reactie op helpdesk test ..Foutje of niet?..


anoniem

Aanbevolen berichten

Van middag weer door de bus gekomen de computer totaal. Maak hem tegewoordig standaard naast de oud papierbak open om eerst de steeds grotere berg reclame uit het plastic te halen... Ik blader hem door en kom "E.H.B.I." Helpdesktest tegen en lees het gehele artikel door. Het valt me op dat HCCnet bijna even goed wordt beoordeeld als de rest behalve dat de colmn langer is. Op het einde staat er een tabel waar ik mijn hele orientatie kwijt raak... HCCnet het beste [b:812ca19ce2]en[/b:812ca19ce2] een [b:812ca19ce2]10!![/b:812ca19ce2] voor linux ondersteuning. XS4ALL gevolgd op de 2e plaats met maar een 8 voor linux ondersteuning terwijl XS4ALL zegt dat linux wordt ondersteund door de 2e lijns helpdeskers en door HCCnet geheel niet. Bovendien staat er duidelijk op de helpdesk pagina's van XS4ALL over de ondersteuning van linux (http://www.xs4all.nl/helpdesk/eerstekeer/ondersteuning/uverwacht.html): [quote:812ca19ce2]Linux Zover kennis strekt[/quote:812ca19ce2] En dat is dus vele malen meer dan alle andere helpdesks. Het zou dus gepast zijn dat de 10 van HCCnet wordt omgewisseld met de 8 van XS4ALL. Want een tip geven over een aantal websites & nieuwsgroepen kan je ook zeker krijgen bij de 2e lijn van XS4ALL als je dat wil.[/quote]
Link naar reactie
Ik heb het artikel (nog) niet gelezen, want ben een paar dagen van huis, maar ik begrijp dat Wanadoo als slechtste is getest. Echt jammer voor ze dat Chello niet getest is, want mijn ervaring is dat chello niet veel meer doet dan kijken of er verbinding is. Ik heb momenteel de grootste problemen met mijn verbinding, maar ook de derde keer was het antwoord: "Ik kan gewoon verbinding maken met Uw moden hoor". Meer dan dat kunnen ze blijkbaar niet. Overigens bedankt voor de tip rolfb. Ik ga n.l. over het algemeen nog drastischer te werk dan MrW. Ik maak de plastic reclamezak aan de bovenkant open, ik vis het blad er tussenuit, en de rest gaat (nog in de zak) de vuilnisbak in.
Link naar reactie
Deze test is toch een lachertje. HCCnet is erg nauw verbonden met Computertotaal dus daarom komt HCCnet op de eerste plaats. Computertotaal kan absoluut niet objectief in een test oordelen over HCCnet. Dit komt niet geloofwaardig over. Daarnaast pronkt HCCnet op hun helpdesk ook nog dat ze eerste zijn geworden in deze test. Mischien is het allemaal wel goed bedoelt maar dit vind ik toch wel een hele grote misser van Computertotaal en doet mijn achting wat betreft een onafhankelijk en objectief blad behoorlijk veel zakken.
Link naar reactie
[quote:b14242900f="tomvdlee"]Deze test is toch een lachertje. HCCnet is erg nauw verbonden met Computertotaal dus daarom komt HCCnet op de eerste plaats. Computertotaal kan absoluut niet objectief in een test oordelen over HCCnet. Dit komt niet geloofwaardig over. Daarnaast pronkt HCCnet op hun helpdesk ook nog dat ze eerste zijn geworden in deze test. Mischien is het allemaal wel goed bedoelt maar dit vind ik toch wel een hele grote misser van Computertotaal en doet mijn achting wat betreft een onafhankelijk en objectief blad behoorlijk veel zakken.[/quote:b14242900f] Ik heb het artikel niet gelezen maar ik word van dit gezeur zo onderhand sche*tziek.
Link naar reactie
[quote:42a56967a8="tomvdlee"][quote:42a56967a8="pcguy"]Ik heb het artikel niet gelezen maar ik word van dit gezeur zo onderhand sche*tziek.[/quote:42a56967a8] Als je niets toe te voegen hebt reageer dan niet. Lees eerst het artikel maar eens.[/quote:42a56967a8] Ja wilde ik ook maar geen enkele pipo hier is bereid het ff in te scannen en online te zetten, en aangezien ik een abbonement op de c't (:oops:) gekozen heb zat een abbo op de C!T er niet meer in :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...