Ga naar inhoud

Wanadoo Lite (ADSL) en Speedtouch 510: verbinding instabiel


anoniem

Aanbevolen berichten

Zoals de titel al vermeldt: Ik heb sinds enkele dagen Wanadoo ADSL Lite met een Speedtouch 510 modem, maar het wil allemaal niet zo erg vlotten. De ene keer kan ik uren achtereen internetten, het volgende moment heb ik geen verbinding, ook al beweert het modem van wel. Ik heb het geprobeerd met een schone XP én een schone 98SE, met en zonder installatie-cd, nieuwe kabeltjes etc. etc. Heeft iemand ervaring met deze combinatie? Wanadoo kon niet op afstand zien wat het probleem is. Alvast bedankt! Michiel van Leeuwen Poortvliet (jaja, Zeeland heeft eindelijk ADSL, in theorie dan :wink: )
Link naar reactie
ik heb de zelfde combinatie en dat was een drama om in te stellen maar met hulp van kpn is het goed gegaan het duurt ff maar dan heb je ook wat je kan wel controleren of de instelling en goed zijn via http://10.0.0.138 basic system info line status enabled primary dns 194.134.5.5 secondary dns 194.134.0.97 connection interface moet zijn pppoa_1 destination moet zijn pvc_1 verder kan ik je niet helpen. succes max
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...