Ga naar inhoud

Internet explorer


anoniem

Aanbevolen berichten

ga naar C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\HOST, let op het bestand heeft geen extensie, open het bestand in kladblok en verwijder de regels erin maar let op "127.0.0.1 localhost" regel niet wissen! daarna ga je naar het menu file/bestand van kladblok en kies voor save/opslaan maak voor de zekerheid anders ff een kopietje van het bestand, ken je als het fout gaat weer terug zetten
Link naar reactie
[quote:447142d750="taco78"]ga naar C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\HOST, let op het bestand heeft geen extensie, open het bestand in kladblok en verwijder de regels erin maar let op "127.0.0.1 localhost" regel niet wissen! daarna ga je naar het menu file/bestand van kladblok en kies voor save/opslaan maak voor de zekerheid anders ff een kopietje van het bestand, ken je als het fout gaat weer terug zetten[/quote:447142d750] Ik heb deze optie geprobeerd maar de meldingen blijven verschijnen daar op de plaats waar normaal gesproken de afbeelding zou moeten staan, links onderin de taakbalk krijg ik de melding dat er fouten op de pagina zijn. Mijn vermoeden is dat Kazaa-lite er iets mee te maken heeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...