Ga naar inhoud

ACDSee in combinatie met Win XP


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een paar maanden een computer met daarop Windows XP Home Edition. Mijn probleem is het volgende. Als ik op internet foto's heb bekeken kan ik ze op de pc niet nog een keer terugzien. Hiervoor gebruik ik ACDsee. Bij mijn vorige systeem met Win98 en ACDSee kon ik in de map tijdelijke internet bestanden de foto's nog eens bekijken. Nu krijg ik als ik met ACDsee de map inkijk vrolijkde melding dat er niets in staat. Via de verkenner kun je zien dat er wel degelijk wat in staat. Ik weet ook wel dat je met de rechtermuistoets foto's kunt opslaan, maar soms is het gewoon gemakkelijk dat je later nog eens op je gemak alle foto's doorbladeren kunt om overgeslagen exemplaren alsnog mee te kunnen nemen. Ik gebruik die foto's ter aanvulling op mijn eigen gemaakte vakantiefoto's. Ik heb de plaats van de tijdelijke internetbestanden van de standaardplaats naar een zelfgemaakte map gezet, maar dit biedt dus geen soelaas. Wie kan mij helpen. Dirk
Link naar reactie
Het pad is gewoon het standaard pad in c:\documents and settings\naam gebruiker\local settings\temporary internet files. ACDSee kan volgens mij wel omgaan met hidden mappen, maar de map is voor zover ik dat kan zien, niet hidden. Als ik een foto opzoek in de verkenner en er dan op klik krijg ik eerst de medling dat het uitvoeren van opdrachten gevaarlijk kan zijn (?) en vervolgens krijg ik de mel;ding dat er geen programma aan gekoppeld is. Flauwe kul, mijns insziens, want er is aangegeven dat JP(E)G bestanden geopend moeten worden met ACDSee. De bestanden laten zich trouwens ook niet ergens anders heen kopieren. Allemaal zeer verveldend, want ik maakte toch redelijk vaak gebruik van de mogelijkheid om op deze manier foto's te kunnen bewaren. Dirk
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...