Ga naar inhoud

foutmelding ISDN modem


anoniem

Aanbevolen berichten

Omgeving : PIV, W2000Pro SP4 Mijn partner en ik maken ieder o.a. gebruik van een inbelverbinding. Zij bij bART, ik bij PlanetInternet. Voor beide verbindingen gebruiken we een interne ISDN modem kaart. Sinds kort krijg ik bij het inbellen steeds een foutmelding "Fout : 651: de modem (of een ander verbindingsapparaat) heeft een fout gerapporteerd" Daar word je natuurlijk niet veel wijzer van, zeker niet als je daarna de help functie raadpleegt. Mijn partner heeft van dit verschijnsel bij het inbellen naar bART geen last. Aan de ISDN kaart ligt het dus niet. Voor de hand ligt dus om via start/instellingen/netwerk-en inbelverbindingen de eigenschappen van beide verbindingen even te vergelijken. Deze verschillen evenwel op geen enkel onderdeel van elkaar. Heeft iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn ? Kan deze bij PlanetInternet liggen ? Die ga ik overigens ook nog even consulteren doch ik ken inmiddels de antwoorden van internet providers : het probleem ligt nooit bij hen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...