Ga naar inhoud

Connection refused


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben bij Chello op de kabel. Ik heb altijd normaal kunnen internetten en mailen, ook nu nog. Ik gebruik Incredimail, Mailwasher en OutlookExpress. Ik wilde een upgrade doen naar een nieuwe mailwassheer en na die tijd werkt mailwasher niet meer en outlook express ook niet. Incredimail werkt nog wel gewoon en ook internet en mijn ftp server draaien lekker. Als ik mailwasher start zie ik Connection Refused. Ik krijg het niet voor elkaar dit te herstellen. Ik draai zelfs zonder Sygate firewall en norman virusscanner en dan nog werkt het niet. Systeemherstel is geen optie want die had ik uit staan. Wie heeft enig idee waar dit aan ligt. Chello weet het niet en tot nu toe is er niemand die me kan helpen. Ik wacht met belangstelling de oplossing af. Arie.
Link naar reactie
[quote:8ac9400dc4="radlab"]Hallo Waarom een upgrade van mailwasher??? als de vorige nog voldoende werkte kun je de upgrade er weer afhalen en zou het weer moeten werken als voorheen. Nu blijkt maar weer dat upgrades niet altijd een verbetering zijn groetjes Radlab[/quote:8ac9400dc4] Dat weet ik maar mailwasher haalt eerst de oude eraf voor de nieuwe erop komt. Hiermee is het probleem nog niet opgelost. Arie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...