Ga naar inhoud

Poorten 6881 openmaken voor bittorrent


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb een linksys router model nummer befw11s4 serie 2. Hier kan ik wel bij de setup komen en dan bij forwarding de poorten forwarden die ik nodig heb om bittorrent te gebruiken maar dan leest hij hem nog niet.Heb een static ip adres en die oop bij de setup ingevoerd maar hij doet het niet.Kom niet hoger dan 4 kbps.Wat met een 2240/416 kbps adsl aansluiting toch wat laag is.Vooral als je hoort wat voor een snelheden er worden gehaald met bittorrent.Gebruik trouwens azureus.Maakt volgens mij maakt dat niet zoveel uit.Zit trouwens wel met 3 computers op het netwerk. Ik heb de poort al open gezet maar hij werkt niet weet iemand hoe dat komt? Weet iemand hoe je dit kunt oplossen? Alvast bedankt, Roy 8)
Link naar reactie
[i:07c832e969]In principe [/i:07c832e969] zou het ook kunnen dat je ISP (of om het eender wie dan ook tussen jouw pc en de pc/server waar het vandaan moet komen) deze poorten dicht heeft staan / heeft geknepen. Mn bij poort 25 (mail) zie je dat wel eens; dan kan je alles met je router doen, maar je krijgt toch geen connectie op die poort. Lijkt me onwaarschijnlijk in dit geval, maar misschien effe het informeren waard... (een bekende bij een andere ISP vragen je poorten te scannen kan al info opleveren..)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...