Ga naar inhoud

email recovery software (tbv OUTLOOK EXPRESS 5.0 of 6.0)


anoniem

Aanbevolen berichten

dit onderwerp heb ik al eerder geplaatst. Wie kan mij helpen aan draaiende software (geen trial) om mijn emails uit de Inbox c.q. Verwijderderde items box te recoveren. Ik draai met XP en OE 6. Beide boxes zijn per abuis leeggemaakt. Heb een drietal demo prog,s geprobeerd die in meer of mindere mate aangeven per ongeluk gewiste Emails te kunnen recoveren. Wil je uiteidelijk echt iets doen dan blijkt aan een dergelijk shareware programma een aardig prijsje te hangen. Kent iemand een freeware programma die bovenstaande ook kan. Gaarne uw reactie, merci Rob
Link naar reactie
Voor éénmalig gebruik zou je zo'n sharewareprogramma gratis kunnen en ook mogen gebruiken. Dan ben je ([b:f17a09bd7f]misschien[/b:f17a09bd7f]) uit de brand. Daar is niets mis mee. Met alle trials is dat toegestaan. Wil je het definitief achter de hand hebben, dan zul je er inderdaad voor moeten betalen, wat ook logisch is. Maar dat heb je toch niet meer nodig, want in het vervolg zorg je wel dat je dit, hoe dan ook, niet weer overkomt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...