Ga naar inhoud

Probleem met internet


anoniem

Aanbevolen berichten

Heey, Ik heb een probleem met internet en misschien kan iemand van jullie me helpen. Als ik gewoon op internet surf, dan krijg ik soms gewoon een bericht van: er is een probleem opgetreden blabla en internet wordt afgesloten. Of soms sluit internet gewoon OPEENS vanzelf. En meestal ben ik met iets bezig op internet en gaat alles weg! :x Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik heb het op messbase gevraagd en die zeiden dat het misschien een virus is, dus heb ik met anti-virus een virus scan gedaan, maar hij kon niks vinden. Iemand van messbase zei dat ik het hier maar moest vragen, dat jullie me wel konden helpen. :) Nou.. kan iemand me helpen..?! :(
Link naar reactie
[quote:dc3092c266="Obi-wan-kenobi"]Iets meer details graag. 8) Wat voor verbinding is het (ADSL/Kabel/...), wie is de provider en het merk en type van het modem (Ethernet/USB/LAN/...)? Wat voor besturingssysteem (WinXP/Win98/...), welke virusscanner (Norton/McAffee/..., welke Firewall (Norton/ZoneAlarm/...)?[/quote:dc3092c266] [b:dc3092c266]Verbinding: Kabel, momenteel is de verbinding via @home, maar via volgende maand via Studieacces modem: Lan besturingssysteem:WinXP Virusscanner:McAffee Firewall: wat is dat??? :-? [/b:dc3092c266]
Link naar reactie
[quote:0f4c7079a3="MKL"]misschien kunnen we je helpen. Maar dan moet je eerst wat meer informatie geven: 1. wat is je OS? 2. Wanneer begon did zich voor te doen? na installatie van een bepaald programma? 3. wat is je configuratie? 4. Wat is de exacte foutmelding? [edit] er was iemand sneller met antwoorden [/edit] :D[/quote:0f4c7079a3] [b:0f4c7079a3] 1. wat is OS dan? :-? 2. Paar weken geleden, niet dat ik weet, ik heb geen programma's geinstalleerd de laatste tijd.. 3. ? 4. dat weet ik niet, maar als ik het weer krijg, zal ik het ff precies onthouden :) [/b:0f4c7079a3]
Link naar reactie
[quote:52b66ddd02]1. wat is OS dan? 2. Paar weken geleden, niet dat ik weet, ik heb geen programma's geinstalleerd de laatste tijd.. 3. ? 4. dat weet ik niet, maar als ik het weer krijg, zal ik het ff precies onthouden [/quote:52b66ddd02] 1. Operating system oftwel welke windows versie. 3 welke componenten wat voor processor zit erin. 4. zou wel heel fijn zijn het kan namelijk veel oorzaken hebben dat dit gebeurt. heb je trouwens wel gescand met een up to date virusscanner?
Link naar reactie
[quote:82664f73e1="Ruudfeen"] Heeft dan niemand een vermoeden dat het spyware zou kunnen zijn? [/quote:82664f73e1] Lijkt me stug, want als de internetverbinding verbreekt, valt er weinig te bespioneren ... :P Maarre, wat ook wel 's wil helpen is de verbindingssoftware en modemsoftware van die kabelexploitant te deinstalleren, te rebooten en opnieuw te installeren.
Link naar reactie
[quote:b07b75870e="Obi-wan-kenobi"][quote:b07b75870e="Ruudfeen"] Heeft dan niemand een vermoeden dat het spyware zou kunnen zijn? [/quote:b07b75870e] Lijkt me stug, want als de internetverbinding verbreekt, valt er weinig te bespioneren ... :P [/quote:b07b75870e] Dat is een verschil van interpretatie van de de topic starter. Jij denkt dat het om de verbinding gaat, ik denk dat het om internet explorer gaat. [quote:b07b75870e="miss_tr0etje"]Als ik gewoon op internet surf, dan krijg ik soms gewoon een bericht van: er is een probleem opgetreden blabla en internet wordt afgesloten. Of soms sluit internet gewoon OPEENS vanzelf. En meestal ben ik met iets bezig op internet en gaat alles weg! :x [/quote:b07b75870e] Als ik het goed begrijp bedoelt ze dat IE crasht met de standaard melding verzenden-niet verzenden. In het 2e geval bedoelt ze dat alle IE schermen zomaar verdwijnen. Volgens mij zijn dat typische spyware symptomen. :)
Link naar reactie
[quote:2cc1622154="Ruudfeen"] [quote:2cc1622154="Obi-wan-kenobi"] [quote:2cc1622154="Ruudfeen"] Heeft dan niemand een vermoeden dat het spyware zou kunnen zijn? [/quote:2cc1622154] Lijkt me stug, want als de internetverbinding verbreekt, valt er weinig te bespioneren ... :P [/quote:2cc1622154] Dat is een verschil van interpretatie van de de topic starter. Jij denkt dat het om de verbinding gaat, ik denk dat het om internet explorer gaat. [/quote:2cc1622154] Ow, ja zo kan je 't ook opvatten ... :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...