Ga naar inhoud

AutoAanvullen


anoniem

Aanbevolen berichten

Weet mijn IE(5.5) plots niet meer wat namen/wachtwoorden zijn en wat formulieren? De situatie: Ik logde b.v. altijd op dit forum in door invoeren van de 1e letters van mijn username. Uit de lijst werden de keuzes getoond. Na 't maken van de juiste keuze (de juiste username) werd ook 't wachtwoord in *** compleet ingevuld. Op een bepaald moment werkte dit niet goed meer: ik kreeg geen keuze lijst met usernames meer bij intoetsen van letters.... Ik heb de lijsten met formulieren en wachtwoorden hierna gewist en de opties opnieuw ingesteld: aanvulopties overal voor gebruiken (alles is aangevinkt). Alles "werkt" nu wel weer, maar....: A) Er wordt wel een lijst getoond met namen in log-in schermen als de 1e letters zijn ingevoerd, maar na het maken van de keuze moet alsnog een compleet wachtwoord worden ingevoerd. Is dit nou juist?? Uit de "?" tekst zou je toch opmaken dat een compleet wachtwoord in *** formaat wordt ingevuld....(?) B) Ook in de zoekbalk van Google worden alle eerdere zoekacties getoond. Als ik echter 't vinkje bij AutoAanvullen voor "Formulieren" weghaal, verschijnt ook de keuzelijst bij log-in schermen niet meer. Vreemd of toch niet??? C) Nu had ik 't idee dat "Formulieren" uitsluitend betrekking heeft op invulbalken zoals b.v. een zoekopdracht in (b.v.) Google en "Wachtwoorden" uitsluitend op log-in vensters, maar misschien is dit een verkeerde voorstelling van zaken. Misschien moet ik 't toch wat anders zien, maar hoe? Wie helpt even wat duidelijkheid te scheppen, dus: 1) Usernames in log-in vensters mogen in de vorm van een keuzelijst getoond worden. Na 't maken van een keuze mag een *** wachtwoord worden ingevuld. 2) Allelei invulbalken anders dan log-in vensters mogen niet "auto aangevuld" worden. Ik vind 't niet interessant, zelfs irritant dat eerdere zoekopdrachten worden getoond in een zoekbalk na intoetsen van letters, zoals b.v. bij Google. Bij voorbaat dank voor reactie. Groet, Ton
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...