Ga naar inhoud

Internet valt steeds weg.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met mijn ADSL internet bij Zonnet. De verbinding valt om de minuut weg, en is zo'n 20-30 seconden later weer terug. Aan de hand van deze screenshot van m'n firewall is te zien wat ik bedoel: [img:a59261c9e4]http://img58.exs.cx/img58/3848/SyGatetraffic1.jpg[/img:a59261c9e4] Dit gebeurd wanneer ik gewoon internet, maar ook gewoon tijdens het downloaden. Ik gebruik een E-Tech ADSL USB Modem v2. Het wegvallen ligt niet aan de firewall, heb ook ZoneAlarm en geen firewall geprobeerd. Mijn verbinding verloopt trouwens automatisch via Versatel. Ik hoef me niet aan te melden als ik op internet wil, dit gebeurt automatisch bij het opstarten. Bij het wegvallen van de internetverbinding hoef ik me dus ook niet aan te melden. De internetverbinding is als ie wegvalt even later wel weer terug waarna ie snel daarna dus weer wegvalt. Ik heb totaal geen idee waar het aan ligt of wat ik eraan kan doen. Kan me voorstellen dat er wat meer info nodig is voor anderen om het probleem op te lossen, dus vraag erom en ik antwoord.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...