Ga naar inhoud

Vreemd download probleem


anoniem

Aanbevolen berichten

beste forumers, ik zit sinds een paar dagen met een raar probleem. Wanneer ik aan het download ben met Bittorent, stopt deze na een tijdje (+/- 1 uur). De applicatie blijft open staan, laat zien dat er verkeer binnen komt en uitgaat (bv. 100kb/s) maar op mijn internet verbinding zie ik dat er geen activiteit meer is. Ik heb nog geen tijd gehad om er in te duiken, dus ik leg het eerst hier even voor. Ik draai XP SP1, zonealarm 5, en de laatst shadow bittorent client. Ik heb laatst zone-alarm en de bittorent client geupdate, dus ik denk dat het een van deze zal zijn. Mijn vermoeden is zonealarm, maar ik zou zo gauw niet weten wat ik daar zou moeten veranderen. iemand enig idee?
Link naar reactie
Ik zit niet achter mijn eigen PC, dus kan nu niets uitproberen. Ik zal me er vanavond eens instorten. Ik heb zelf het vermoeden dat Zone Alarm eigenwijs poorten dicht houdt oid. Ik ga wel even spitten en laat het resultaat wel weten.. !edit: Na een eerste vluchtige blik bij Zone Labs blijkt dit een bekend en bestaand probleem. Hmmm ik zoek verder
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...