Ga naar inhoud

Ip Adres veranderen..


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik wil graag me IP Adres veranderen met kabel.. Omdat ik een spel speel namelijk Delta Force Land Warrior en daar kun je eige gameservers hosten en onze server van mijn squad heeft een hoge IP Adres en dat wille we verandere naar 000.0... of 100.0... zodat we op Public servers op Pagina 1 staan zodat veel mense die het spel online spele onze server joine.. Een vriend van me heeft het ooit voor me gedaan voor een ander doel via MS DOS maar het was behoorlijk veel achterelkaar en ik heb het toen niet onthoude en inmiddels helemaal vergete.. dus ik wou jullie vrage of jullie het me kunne vertelle hoe het moet of d.m.v een handleiding site het probere uit te legge.. Ik hoop dat ik dit mag vragen maar ben er niet cker van dus als het niet mag het spijt me! alvast bedankt voor jullie hulp! Groetjes, SoNiC :)
Link naar reactie
a. leer je nederlands eens goed (kostte me veel moeite om dit te lezen) b. je ip adres moet veranderd worden. dat roept bij mij de vraag op: welk ip-adres? b1. het ip-adres binnen je netwerk? b2. het ip-adres dat je van je provider hebt gekregen? mogelijkheden b1. welke apparatuur gebruik je in je netwerk? (router, server etc) b2. om het ip-adres te wijzigen zul je contact op moeten nemen met je provider. d.
Link naar reactie
[quote:deca4c6671="SoNiC03"]jawel kon wel dmv een programmatje.. en nee me N toets werkt nog prima dit is gewoon internettaal die jij ook hoort te kenne.. ik moet wel zegge dat me spatiebalk naar de klote is door me vastlopende pc maar das verlede tijd :) Groetjes, SoNiC[/quote:deca4c6671]Jij haalt een paar dingen door elkaar. Wat jij bedoelt, is een babbeltaaltje, bedacht door kinderen. En dat hoef ik als volwassene helemaal niet te kennen. Dus gebruik dat babbeltaaltje maar bij het chatten en SMS, want daar is het voor bedoeld. Heeft dus niets met internettaal te maken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...