Ga naar inhoud

Internet Gateway Device weg??


anoniem

Aanbevolen berichten

Sindsdat ik van Win XP HOME edition naar Professional Edition heb ge-upgraded op een Dell PC kan ik geen internet verbinding tot stand krijgen (analoge verbinding) Als ik op de dial-up icoon dubbelklik gebeurd er niks. Bij Windows Components bij Networking Services kan ik nl geen "Internet Gateway Device Discovery and Control Client" vinden. Ik dacht eerst de Networking Services er eerst uit te halen en vervolgens weer opnieuw erbij toe te voegen dat het probleem opgelost zou zijn, maar helaas. Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Alvast bedankt!
Link naar reactie
Bij de eigenschappen van je verbindingen moet minimaal ( en graag ook maximaal het volgende geinstalleerd zijn: - Client voor Microsoft netwerken - Bestands- en Printerdeling - Qos-pakketplanner - Internetprotocol TCP/IP > Eigenschappen TCP/IP Alles op automatisch zetten als je gebruik maakt van een DHCP server (bijvoorbeeld als je een router hebt die ip-adressen uitdeelt) Zoniet. Vul dan een ip-adres in. Verder Al eens de documentatie van de website van Microsoft bekeken? Daar meer dan in het Nieuwe Testament namelijk. succes, d.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...