Ga naar inhoud

internet verbinding


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo ik had een vraagje....ik heb heel vaak (de net weer toen ik quick time player wou installeren dan vragen ze wat voor internet verbinding ik heb. ik krijg dan een hele was lijst b.v 56 k 28.8/336 kbps modem 56 kbps modem isdn 112 kbps dual isdn 256 kbps dsl/kabel 384 kbps dsl/kabel 384 kbps dsl/kabel 512 kbps dsl/kabel 768 kbps dsl/kabel 1-m bps kabel 1,5 mbps ti/intranet intranet lan ik zelf heb adsl download 8192 up load 1024 overboeking 1:25 (wat dat betekent mag joost weten) kan iemand mij helpen bij voorbaat dank
Link naar reactie
[quote:779cc6f06f="the saint"]overboeking 1:25 (wat dat betekent mag joost weten)[/quote:779cc6f06f]"Overboeking wil zeggen dat voor iedere aansluiting 1/X deel (eg. 1/25 bij economy lijnen) van de genoemde maximum-snelheden gegarandeerd wordt (en gereserveerd wordt in het netwerk van bbned). Omdat niet alle gebruikers tegelijkertijd de volledige bandbreedte van hun ADSL-aansluiting zullen benutten, zul je in de praktijk weinig merken van de overboekingsfactor." Aldus: http://www.publishnet.nl/adsl/faq/faq.asp
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...