Ga naar inhoud

Gratis domeinnaam: Blij met een dooie mus


anoniem

Aanbevolen berichten

Tijdens mijn vakantie heb ik op 14 augustus de computer totaal gekocht. De belangrijkste reden was dat ik een jaar lang een gratis eigen domein naam zou krijgen dankzij een speciale code vermeld in het blad. (stond er met grote schreeuwerige letters op) Vandaag thuis gekomen ben ik onmiddellijk naar de link gegaan, maar helaas de actie was er niet (meer). Hier zit ik nu gigantisch van te balen, ik voel me genept.... Het nummer is van juli/augustus, de maand is nog lang niet voorbij wat mij betreft. Weet iemand of deze actie er echt is geweest en waarom deze nu al voorbij is? Zijn er andere manieren om echt een gratis domeinnaam te krijgen? Alvast bedankt voor jullie reacties! Chantal
Link naar reactie
[quote:635220f4bf="andre@home"]Is het tarief van volgend jaar al bekend... [/quote:635220f4bf] Dat hadden ze er inderdaad wel wat beter bij mogen zetten, maar je mag er toch wel vanuit gaan dat dat in elk geval niet meer dan 19 euro is, omdat ze het eerste jaar t.w.v. 19 euro nu gratis aanbieden. En als ik op de site van Argeweb kijk, zie ik dat ze daar ook 19 euro per jaar vragen. Wanneer je de naam voor meerdere jaren vastlegt, krijg je korting. Zie ook [url]http://www.argeweb.nl/domein/index.php#[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...