Ga naar inhoud

eigen site lokaal zonder errors kunnen beheren


anoniem

Aanbevolen berichten

[b:3d5a5d29fd][EDIT:][/b:3d5a5d29fd] dan breng ik het anders :P 0: ik heb een multimodem (modem/router) 1: ik draai mn eigen website op mn server www.x.tk 2: ik bezoek mn eigensite wel eens (vaak)via mn eigen pc 3: ik heb phpbb plus op mn site staan met mn externe(van provider) ip in de configs 4: om via mn eigen pc op mn site te komen moet ik naar intern ip surfen 5: dat leverd problemen met het inloggen en beheren van phpbb (omdat mn externe ip in de configs staan) 6: wat kan ik daar aan doen envoudiger?begrijpelijker? :lol:
Link naar reactie
[quote:156d7f1de6="Dilbert"]waarom staat je externe ip in de configs? d.[/quote:156d7f1de6] voor de mensen van buiten af :-? ene x werkte iets als ik intern ip deed ande x deed iets het pas als ik extern ip deed. voor de buitenwereld lijkt i goed te werken. alleen met ftp functie weet ik niet wat ik moet instellen en mensen kunnen gewoon posten zonder ingelogd te zijn??? terwijl ik dat wel ingesteld heb
Link naar reactie
Ja, ik snap wat je bedoelt. maar als jij in je browser het ip van je isp gebruikt, laad de site razendsnel omdat hij lokaal aanwezig is. Ik heb dezelfde configuratie en daarom ook even nagekeken. ipv een ip-adres heb ik mijn domein ingevuld staan. ik surf altijd via mijn domein. Dit lijkt alsof je een omweg maakt, maar feitelijk laad de site supersnel. hoe zit dat bij jou? d.
Link naar reactie
[quote:a61fec7158="Dilbert"]Ja, ik snap wat je bedoelt. maar als jij in je browser het ip van je isp gebruikt, laad de site razendsnel omdat hij lokaal aanwezig is. Ik heb dezelfde configuratie en daarom ook even nagekeken. ipv een ip-adres heb ik mijn domein ingevuld staan. ik surf altijd via mijn domein. Dit lijkt alsof je een omweg maakt, maar feitelijk laad de site supersnel. hoe zit dat bij jou? d.[/quote:a61fec7158] laad hij totaal niet http://search.msn.nl/dnserror.aspx?FORM=DNSAS&q=ipvanmijnisp je kunt onmogenlijk naar eigen ip surfen? (Time out) wat voorn router heb jij? mijne doet daar niet aan was dat maar zo www.x.tk staat mn extene(isp) ip ingesteld nat. als ik daar heen ga probeerd hij te laden maak kan niet omdat ip 12345 naar ip 12345 beetje lastig is :-? dus omdatik niet naar mn domein surf ik altyd naar intern ip (van server) en bij mn server is netwerk kaart helemaal geconfigd naar router http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=117238&highlight=speedtouch en ik heb het hier ook nog es gevraagd http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?p=104044#104044
Link naar reactie
[quote:245ea03a19="Dilbert"]Dat jij niet naar je eigen domein kunt surfen is naar. Ik heb het geluk dat wel te kunnen. Verder zou ik dan geen oplossing aan kunnen dragen. Ik installeer ook even phpbbPlus. kom k zo bij je terug. d.[/quote:245ea03a19] te vinden op www.phpbb.de voor hetgeval je het niet kunt vinden nl taal pakket is weer te downloaden op phpbb.nl :P maar mischien ook op phpbb.de :lol:
Link naar reactie
[quote:69850c5fca="Dilbert"]nee, alles staat goed. ik kwam net ook gewoon op je webserver. je server heeft toch wel een statisch ip? anders bij een reboot heb je een ander ip. :o lijkt mij niet handig. afijn, ben nu aan het configgen. ben zo in de lucht. d.[/quote:69850c5fca] zolang mn server stroom krijgt heeft i al het zelfde ip. lol mn configs stan nog allemaal op intern ip deden de plaatjes het ook?
Link naar reactie
[quote:1f778b36a4="Dilbert"]afijn, kun je mij vertellen wat je hier allemaal hebt ingevuld? > http://www.destroy.nl/cableguy/phpBB2/install/install.php ik denk namelijk dat jij 'localhost' vervangen hebt voor je ip. deze moet je op localhost laten staan. d.[/quote:1f778b36a4] ik zou niet weten of ik daar intern of isp ip heb ingevuld denk intern local host heb ik wel gewoon laten staan? easy php1.7 heb ik allemaal gewijzigd later in admin paneel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...