Ga naar inhoud

POP en WEB Mail ?


anoniem

Aanbevolen berichten

E-mail komt niet onder webmail binnen, dat is alleen een manier om de op je server staande email te bekijken. Zolang je onder webmail je mailbox niet leeg maakt zou dat zou helemaal geen invloed moeten hebben op het binnenhalen van email met Outlook Express. De vraag is dus waarom dat niet gebeurt. Misschien kun je wat meer vertellen over het probleem?
Link naar reactie
Dat is zonde, want dat had u kunnen voorkomen. Door gebruik te maken van webmail geeft de server aan dat e-mail is 'gelezen'. Logisch dat u het dan niet kunt binnenhalen. Tip voor de volgende keer Indien u weer gebruik maakt van webmail, vergeet dan niet alles aan te vinken als 'ongelezen'. Dan is het mogelijk mail weer binnen te halen. d.
Link naar reactie
Ik maak al heel lang gebruik van webmail (om vooraf onbekende mail te verwijderen), en daar heb ik nog nooit last van gehad. Outlook Express synchroniseert gewoon alle email die op de server staat, of ik het nu gelezen heb of niet. Overigens vraag ik me af wat er nou eigenlijk zonde is. Het verwijderen en opnieuw aanmaken van je account is een kwestie van een paar minuten, en je email blijft onaangetast. Dus wat is het probleem dan?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...