Ga naar inhoud

Fatal Error


anoniem

Aanbevolen berichten

Zo ik heb een vraag aan jullie weet iemand wat dit is: Als ik op de icoon deze computer klikt Zie ik een icoon een wereldbol met daar onder de naam macromedia FTP & RDS. Als ik dat selecteer krijg ik een tabblad met daar op : Fatal Error Unable to create an instance of required opject:Server admin Ik klik dan op het kruisje en dan gaat alles weg ook de icoons in de taakbalk,althans bijna alles want norton en een ander icoon blijft dan wel staan dat komt dan weer terug maar de rest is wel weg het lijkt dan als of hij op nieuw start maar dat doet hij niet. Ik had dat ook in de map documenten ik wilde wat fotos weg gooien en dan krijg ik ook dat tabblad met :Fatal Error, Unable to create an instance of required opject:Server admin te zien wie weet wat het is ? Jan
Link naar reactie
effe gezocht en zie dit: This issue can be caused by shell extensions that are installed when you install Allaire Homesite or Cold Fusion. To resolve this issue, remove Homesite or Cold Fusion, restart the computer, and then verify that the following files have been removed (or renamed) from the computer: Cfshellftprds.dll Cfssvradmin.dll If you do not want to remove the program try instead to simply rename the files as they should not be needed. Succes!
Link naar reactie
Geen probleem, doen we dit toch in het Nederlands. Het probleem wordt veroorzaakt door shell extensies die door de programma's Homesite en / of Cold fusion geinstalleerd worden. Wat je moet doen om dit te verhelpen is deze programma's deinstalleren, daarna je computer opnieuw opstarten en nagaan of de volgende bestanden verwijderd of hernoemd zijn: Cfshellftprds.dll Cfssvradmin.dll Wil je die programma's niet verwijderen dan zou alleen het hernoemen van bovengenoemde bestanden voldoende moeten zijn. Nog even een (overbodige?) tip: als je op zoek gaat naar die bestanden, zorg ervoor dat je verborgen en systeembestanden kunt vinden in de windows explorer (kun je aanpassen in de mapopties). Ik spreek uit ervaring dat ik dit vaak over het hoofd zie.
Link naar reactie
[quote:000c1985e2="nohe1977"]Je kunt het bestand hernoemen door met je rechtermuisknop erop te klikken en vervolgens te kiezen voor naam wijzigen. Start daarna de computer opnieuw en dat zou het probleem moeten oplossen.[/quote:000c1985e2] Oke welke naam moet ik het geven als ik op Cfshellftprds.dll sta in c:\WINDOWS\system32 Ik heb zoiets nooit gedaan weet er ook wijnig van hoor Jan
Link naar reactie
Ja ik weet het Maar ook dat heb ik allemaal gedaan Ik blijf er toch mee zitten Als ik dat icoontje gewoon aan klikt dan gaat de pc zogenaamd uit ik kan het niet verwijderen ik heb het ook in veiligemodum geprobeert maar nee hoor hij blijft staan Wat ik met je antwoordt moet hier boven je kan niets aanklikken wat het zou kunnen verwijderen alleen update van microsoft Jan
Link naar reactie
hmmm.... ik dacht dat die programma's, die je een paar antwoorden hierboven opsomde, in het configuratiescherm onder software stonden en zodoende stelde ik voor om ze te verwijderen. Dus dat Cfshellftprds.dll valt niet te verwijderen? Ik geef toe dat ik zelf nu ook even vastzit maar heb je je register de laatste nog opgeschoond?
Link naar reactie
Ok ik heb het bestandje uit C:\WINDOWS\system32 Cfshellftprds.dll verwijderd . En wat denk je als ik nu op het icoontje gaat staan (wat ik tezien krijg bij deze computer) kan ik nu dus normaal op klikken Je kan dan kiezen uit : openen , verkennen , of snelkoppelingmaken openen doet hij niets dus blijft verkennen over verkennen klikken(.ik kan deze icoon dus nog steeds niet verwijderen) dan komt er een tabblad met daar op de snelkoppelingen van wat ik op mijn buroblad hebt. Maar een plus punt is de pc gaat niet meer zogenaamd uit Tot zover hebben we het dus nu nog alleen kunnen verwijderen Jan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...