Ga naar inhoud

Link 'google.es' verwijderen, HOE??


anoniem

Aanbevolen berichten

Onlangs de site Google.es bezocht, maar deze link blijft alsmaar in de adresbalk van IE (6.0.28) verschijnen. Al geprobeerd: - uiteraard alle ingebouwde 'wis'-functies van IE zelf - spywareprogramma's losgelaten (ad-aware en Spybot) - Zonelabs alle cache en overblijfselen laten opschonen - Regcleaner laten lopen - handmatig register doorgezocht - handmatig bij alle gebruikers alle internetoverblijfselen verwijderd (cookies, index.dat, etc.) - Met verkenner ín alle bestanden laten zoeken naar 'google' maar toch blijft de link verschijnen als ik de eerste letters van een adres ingeef. Wie kan me helpen? Ik betwijfel zelf of een herinstallatie van IE een oplossing zal bieden. Dat heb ik nog niet geprobeerd. CB
Link naar reactie
Maarten, Wederom bedankt! Standaardinstellingn zojuist geprobeerd ennuuh, nee helaas. Ook via de link kom ik jammer genoeg niet veel verder. Ze hebben eigenlijk dezelfde tips die ik al geprobeerd heb. Ja het wordt een lastig 'linkje'!!! CB Ik zou al bijna gaan zeggen dat XP schoon installeren de enige oplossing is. Maar laat ik dat nog maar even uitstellen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...