Ga naar inhoud

Hotmail verzonden berichten


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Het valt me steeds op als ik een bericht met hotmail verzend, dat de verzonden berichten niet opgeslagen worden in verzonden berichten. Nu gebruik ik daar concepten voor, maar dit vind ik niet erg handig omdat ik het dan zelf aan moet geven, om het bericht daarin op te slaan. Hoe kan ik instellen dat ie de verzonden mail wel in verzonden berichten opslaat? Ik heb al bij opties gekeken maar kan het daar ook niet vinden... :-? Alvast bedankt! :D SDH
Link naar reactie
Dat gaat volgens mij niet. Hotmail is nogal zuinig met hun vrije ruimte op de server. Je moet voor meer MB's dan ook betalen. Je moet het per e-mail aanvinken als je deze in de verzonden berichten map wilt opslaan, maar je kunt dit niet automatisch laten doen. Als je je Hotmail account met Outlook gebruikt, worden alle verzonden berichten wel opgeslagen in je Outlook map. Je zou dus eventueel hiervoor kunnen kiezen als je alle verzonden berichten automatisch opgeslagen wilt hebben.
Link naar reactie
Een kopie van verzonden berichten opslaan Als je berichten die je verzendt, wilt bijhouden, sla je kopieën ervan op in de map Verzonden berichten. -------------------------------------------------------------------------------- Ga naar de pagina E-mail. Klik op Nieuw en schrijf het bericht. Schakel onder het berichtgebied de optie Bericht kopiëren naar map Verzonden e-mail in. en klik op Verzenden. Tip Als je opgeslagen berichten wilt bekijken, ga je naar de pagina E-mailen klik je op de map Verzonden berichten. Als je de map Verzonden berichten niet ziet, zijn de mappen mogelijk verborgen.Als je je mappen wilt weergeven, klik je op in de linkerbovenhoek. Opmerkingen Berichten in de map Verzonden berichten worden na 30 dagen automatisch verwijderd. Met een MSNSympatico/MSN-abonnement worden berichten voor onbepaalde tijd in de map Verzonden berichten bewaard. Voor meer informatie over de abonnementen waarover je kunt beschikken, ga je naar de pagina met informatie over abonnementen.
Link naar reactie
[quote:3a5d0ef708="Jan D"][quote:3a5d0ef708="sdh"]Bestaat er ook een manier om dat aangevinkt te houden? Of is dit de enige manier, dus dat je hem zelf aanklikken moet?[/quote:3a5d0ef708] Nee, dat bedoelde ik hierboven dus ook. Je kan het wel handmatig doen, maar niet automatisch. Het vinkboxje staat inderdaad ergens bij het tekstveld ja.[/quote:3a5d0ef708] Ok, dan weet ik genoeg. Thnx allemaal! :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...