Ga naar inhoud

ftp-server/wanadoo adsl


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met het opzetten van een ftp-servertje (ik wel echt het allersimpelste...uploaden/downloaden en klaar...verder niks). Ik heb een speedtouch modem Een abonnement bj Wanadoo - adsl (dik tevreden over...nooit een storing gehad. Ik gebruik Cerberus ftp server versie 2.11 Als ik die ftp server opzet en ik laat iemand ftp'en (met behulp van ws ftp lite) naar mijn ip-adres dan krijgt diegene nooit toegang. Ik heb zowel geprobeerd met een anonymous account als met het aanmaken van een account voor diegene. Ik heb mijn firewall (zonealarm) en virusscanner uitgezet (helemaal uit...dus niet disabled, maar echt afgesloten)...dat hielp niks. De andere kant op gaat wel...ik kan moeiteloos bij iemand inloggen via ftp. Wat ik niet begrijp is mijn ip-adres. Dat is als ik op het verbindingsicoontje klik een totaal andere waarde dan wanneer ik naar: http://www.whatismyipaddress.com ga. Ik heb van alles geprobeerd, maar ik kom er niet uit.[/img]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...