Ga naar inhoud

importeren favorieten bij firefox lukt niet


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:642bec8754="J. de Boer"]Ik meen begrepen te hebben (corrigeer me a.u.b. als ik me vergis) dat de html-file bookmark.htm die wordt gemaakt bij het exporteren van de favorieten in IE bij importeren alleen gebruikt kan worden in IE en Netscape (en afgeleiden van Netscape).[/quote:642bec8754] En wat wil je daarmee zeggen? (Overigens heb ik de tip nog niet opgevolgd)
Link naar reactie
Wat ik daarmee wil zeggen is, dat het het gewoon exporteren uit IE en importoren in Firefox misschien niet kan, maar dat ik dat niet zeker weet. Mogelijk is Firefox helemaal compatible met Netscape, en dan zou het wel moeten kunnen. Dan je opmerking "Overigens heb ik de tip nog niet opgevolgd". Ben een beetje verbaasd hierover, want die methode is volgens mij de enige die in geval van verschillende browsers werkt. Dus even een vraag: Hoe heb je dan geëxporteerd vanuit IE?. Ik vermoed nl. dat b.v. het simpel kopiëren van de Windows-map Favorieten zeker niet het gewenste effect zal hebben. Is dat misschien hier het geval? Jan de Boer
Link naar reactie
[quote:706a436836="=Rieske="]Wat een gezwam allemaal... Ga naar Bookmarks-Manage Bookmarks-File-Import.[/quote:706a436836] Dat heb ik geprobeerd, maar de netscape-agent verschijnt. En er is niets geimporteerd. Tijdens het installeren van Firefox werd gevraagd of favorieten geimporteerd moesten worden. Daarop zei ik 'ja'. Ook toen verscheen de netscape-agent.
Link naar reactie
Deïnstalleer FF en verwijder ook alle mappen die betrekking hebben op de browser. Let op dat je ook in Documents and settings\je naam\application data de Phoenix en Mozilla Firefox mappen verwijdert. Download versie 0.9.3 hier: http://www.mozilla.org/products/firefox/download.html?http%3A//ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/0.9.3/FirefoxSetup-0.9.3.exe Installeer daarna FF opnieuw en kies voor een custom install.
Link naar reactie
[quote:5efd61e5c0="=Rieske="]Deïnstalleer FF en verwijder ook alle mappen die betrekking hebben op de browser. Let op dat je ook in Documents and settings\je naam\application data de Phoenix en Mozilla Firefox mappen verwijdert. Download versie 0.9.3 hier: http://www.mozilla.org/products/firefox/download.html?http%3A//ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/0.9.3/FirefoxSetup-0.9.3.exe Installeer daarna FF opnieuw en kies voor een custom install.[/quote:5efd61e5c0] Ik heb gedeïnstalleerd vanuit configuratie --> software. Net als de eerste keer. Daarna heb ik gezocht in bestanden naar Phoenix, Mozilla en Firefox. Alles wat hij vond (stuk of vijf) heb ik verwijderd. Echter daar stond ook de uninstall Firefox bij... Stom! Die had ik moeten gebruiken. Kan het kwaad de methode die ik heb gebruikt?
Link naar reactie
Opnieuw geïnstalleerd in 'custom'. De agent niet geïnstalleerd. Favorieten vanuit IE: "ja". Vervolgens kom ik terug op het bureaublad, Firefox heeft zichzelf afgesloten. Firefox geopend, gekeken bij bookmarks, geen favorieten van Explorer. Vervolgens: Files --> importeren van IE. Firefox sluit weer uit zichzelf en ik sta weer op het bureaublad. Ik open weer Firefox, kijk bij Bookmarks, geen favorieten. In feite hetzelfde als de vorige keer, alleen verschijnt er nu geen agent.
Link naar reactie
[quote:eb92a49677="=Rieske="]Wat een gezwam allemaal... [/quote:eb92a49677]Hoezo gezwam? Ik had het over het standaard exporteren vanuit IE, waarbij je als resultaat de file bookmark.htm krijgt, die je kan importeren in Netscape. Ik was in de veronderstelling dat je die file nodig zou hebben. Dat is alles. Om dat gezwam te noemen ......... Vanwaar die onvriendelijke reactie? Blijkbaar weet jij handiger oplossingen. Ook prima toch?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...