Ga naar inhoud

Vraagje over VNC programma


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik geprobeerd via het internet contact te maken maar helaas lukt het niet. Als ik mijn IP adres en poort invul, krijg ik wel een scherm waar ik het wachtwoord moet invullen. Als ik dat wachtwoord invul en op OK druk, moet ik even wachten en krijg dan de melding: No route to server. Ik probeer vanaf mijn werk mijn compu thuis te bereieken. Het vreemde is echter als ik thuis hetzelfde uitvoer, lukt het wel. Als ik een test uitvoer met mijn zwager lukt dit ook niet. Ik probeer dan via de client contact te maken met zijn compu maar dit lukt niet. De andere kant echter wel. Hij kan dus wel met zijn client contact leggen met mijn compu.
Link naar reactie
Ik kan me voorstellen dat de poging om vanuit mijn werk compu contact te leggen inderdaad een routerprobleem kan zijn. Wat betreft die tweede poging (met mijn zwager): we hebben allebei ADSL en Zone Alarm Pro als firewall. Het vreemde is trouwens ook dat bij hem de VNC server een ander IP adres toont dan als hij een internetsite benadert die zijn je IP toont. En dus dat hij wel in staat is om contact te leggen met mijn computer en andersom niet...... :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...