Ga naar inhoud

omvang mailbox: web mail


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:950745e589="tuinboon"]Waarom een antwoord geven ewaar ik niks aan heb??? IK stel de vraag...iemand anders bepaalt of hij antwoordt of niet. Maar mij vragen waarom ik iets wil...wat een onzin! Dat bepaal ik zelf wel![/quote:950745e589] Take it easy before easy takes you. Have a kit kat. Doe eens normaal er is al genoeg agressie en moord in de wereld, dus daar hoef je niet aan mee te doen
Link naar reactie
[quote:8cfd3f7398="tuinboon"]Waarom een antwoord geven ewaar ik niks aan heb??? IK stel de vraag...iemand anders bepaalt of hij antwoordt of niet. Maar mij vragen waarom ik iets wil...wat een onzin! Dat bepaal ik zelf wel![/quote:8cfd3f7398]tjonge, tjonge. Te lang in de zon gezeten? Is toch een hele legitieme vraag van Leo S dacht ik zo.
Link naar reactie
[quote:261441f691="tuinboon"]Waarom een antwoord geven ewaar ik niks aan heb??? IK stel de vraag...iemand anders bepaalt of hij antwoordt of niet. Maar mij vragen waarom ik iets wil...wat een onzin! Dat bepaal ik zelf wel![/quote:261441f691] Wat is er mis met die vraag, hij probeert je te helpen, en dan kun je daar toch normaal antwoord op geven??? :x Jammer dat sommige mensen altijd meteen zo reageren als iemand ze probeert te helpen... :( :-?
Link naar reactie
Fijn om te lezen dat ik zo veel medestanders heb. Mijn vraag was inderdaad bedoeld om je te helpen. Als je een grote mailbox wil om flink veel grote bestanden heen en weer te sturen zijn er betere alternatieven zoals FTP. Tevens bekijk ik alles uit het oogpunt van een systeembeheerder (want dat ben ik ten slotte ook). Ik zou bijvoorbeeld veel gebruikers van een netwerk geen mailbox willen geven die groter is dan 100 MB. Het is ten slotte geen opslagplaats van bestanden... Dus, nogmaals, wat is het doel van zo'n grote mailbox?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...