Ga naar inhoud

[Thunderbird] Klik op mailto:naam@domein.nl werkt niet


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Onlangs ondekte ik dat er een kleine bug zit in Thunderbird. Wanneer ik op een mailadres klik dat vermeldt staat op een website krijg ik de volgende melding: "Kan deze bewerking niet uitvoeren omdat de emailclient niet juist is geinstalleerd" Opnieuw Thunderbird installeren werkt niet. Iemand bekend met dit probleem? OS: Windows XP Home Thunderbird versie 0.6 (20040501) Dutch Browser: IE en Firefox d.
Link naar reactie
In die zin heb ik er ervaring mee dat, eenmaal een e-mail adres aangeklikt op een site, niet Thunderbird start maar Outlook. Dat is op zich verwonderlijk, want Thunderbird is bij mij wel degelijk als standaard e-mail client installed. Ik heb er eigenlijk nooit mijn best voor gedaan het op te lossen anders dan in Outlook een smtp aan te maken. Die verstuurd dan gewoon het bericht terwijl ik een evt. antwoord via Thunderbird binnen haal. Wat in ieder geval correct moet staan is in Internet Explorer, Extra, Internet opties, tabblad Programma's je e-mail client op Thunderbird instellen. Maar ik zal nog eens neuzen, wie weet komt er een oplossing.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...