Ga naar inhoud

Links die niet werken


Aanbevolen berichten

[color=blue:b53e4b15fd][/color:b53e4b15fd] Hallo, Ik heb een probleem met links. :cry: Die werken niet. Ik heb al van alles geprobeerd, virusscan, windows updates, systeemherstel en andere dingen die ik op deze site gelezen heb. Nix nada helpt. Weet iemand een oplossing? Het is om gek van te worden om iedere keer een snelkoopeling te moeten kopieren en plakken. Alvast bedankt. :lol:
Link naar reactie
Handmatig uitschakelen heeft veelal met power management te maken. Mogelijk niet de juiste chipset drivers, of bios fout ingesteld. MSIE: menu tools, options, tab programs, internet explorer shoud check... aanvinken. Mogelijk is 'reset web settings' ook voldoende. Vertalingen mag je zelf bedenken, heb hier alleen de US versie.
Link naar reactie
[quote:cf85b888d4="gerben"]Handmatig uitschakelen heeft veelal met power management te maken. Mogelijk niet de juiste chipset drivers, of bios fout ingesteld. MSIE: menu tools, options, tab programs, internet explorer shoud check... aanvinken. Mogelijk is 'reset web settings' ook voldoende. Vertalingen mag je zelf bedenken, heb hier alleen de US versie.[/quote:cf85b888d4] Dank je wel Gerben, maar dat helpt ook al niet. :( Heb je nog meer adviezen? Alvast bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...