Ga naar inhoud

Java in Firefox


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met de Postbank internetbankieren. Als ik dit start verschijnt er een melding: "Security module niet meer actief, controleer of uw browser java-enabled is en log opnieuw aan" Het probleem zou veroorzaakt worden door Java, maar dit heb ik geïnstalleerd (versie 1.4.2_05) Na de installatie staat Java ook keurig in het rijtje met geïnstalleerde extensions, maar helaas na een neiuwe start niet meer. Als ik "about:plugins" intik staat er dat Java keurig geïnstalleerd is en alle modules staan op enabled. Is er iemand die weet hoe ik de postbank werkend kan krijgen ? (zelf weten ze het trouwens niet)
Link naar reactie
Als ik in het configscherm bij java plugin control panel onder het browser tab een vinkje plaats bij Mozilla, krijg ik de volgende melding: "Please check that Mozilla is properly installed on the system and/or that you have sufficient permissions to change system settings." Ik ben de enige gebruiker (XP) en heb alle rechten. Het vreemde is trouwens, dat op mijn laptop, met dezelfde Firefox en Java, het wel staan in de lijst met extensions en het daar ook wel op werkt.
Link naar reactie
Ik heb het werkend gekregen. Eerst Firefox geheel verwijderd, inclusief de achter gebleven mappen in "Documents and Settings". Daarna Java geheel verwijderd (bleken twee versies op te staan, 1.4.2_04 en 1.4.2_05). Op mijn andere PC stond alleen die "04" versie en daar werkte het wel. Vervolgens Firefox weer geïnstalleerd en daarna die oudere versie van java. Moet nu alleen de bookmarks weer terugzetten, want dat deed Firefox dit keer niet automatisch, maar dat is nog wel te overzien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...