Ga naar inhoud

Rabobank; geen gegevens verzenden via Mozilla Firefox


Aanbevolen berichten

Ik heb nu een aantal dagen Firefox in gebruik en IE er afgegooid en dit bevalt me prima. Nu wilde ik vandaag even m'n bankzaken regelen en nu geeft Firefox problemen. Ik kan wel op de site van de Rabo komen en ok alle gegevens invoeren maar als ik op vezenden klik dan geeft ie een foutmelding. Het vreemde is dat 2 van de drie acceptgiro's het wel doen en de derde weigert. Doe ik het op de computer van mijn zoon met I.E dan verzend ie 'm wel. De Rabobank adviseert trouwens wel om met I.E te werken omdat ie Mozilla niet helemaal ondersteunt. Heeft iemand hier ok problemen mee, want om hiervoor I.E er weer voor op te zetten heb ik weinig zin in.
Link naar reactie
Ik kreeg deze foutmelding; Om technische redenen is het helaas.niet mogelijk om verbinding te maken met de rabobank, probeert u het later nog eens. De link die Gert-Paul gaf die geeft precies aan wat het euvel is. Ik heb de instellingen veranderd en de site opent in ieder geval wel sneller , want hij opende erg traag. Ik hoop in ieder geval het nu voor elkaar is. Ik heb evengoed I.E er nog maar naast gezet en als het goed gaat met firefox pleurt ik I.E weer af.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...