Ga naar inhoud

waarom is mijn internet zo traag...


Aanbevolen berichten

ik heb een ADSL basic abonnement bij hccnet...als ik bij speedtest.nl of mordax.nl een test doe, dan komt er altijd ongeveer 235 kb/s uit. terwijl hij theoretisch 280 moet kunnen halen. Ik begrijp dat hij dat niet zo gauw haalt, maar dit is bijna 20% lager. En ik heb het op meerdere pc's geprobeerd, moet ik nog een paar dagen wachten vordat de werkelijke snelheid doorkomt? Het abonnment is al een paar dagen ingegaan..
Link naar reactie
[quote:d96ebac83c="gerben"]Zet de QoS service uit (start, run, services.msc, QOS RSVP).[/quote:d96ebac83c] Het mag eigenlijk niet (beetje off-topic) :oops: maar mag ik stiekem vragen waar die QoS-pakketplanner service eigenlijk precies voor dient? De uitleg die Windows geeft is niet echt voldoende. Heeft het nut om hem de runnen?
Link naar reactie
De QoS is een service die de kwaliteit van de verbinding monitort, en de server feedback daarover geeft. Het probleem is dat hij standaard 20% van je bandbreedte reserveert, ook als het helemaal niet gebruikt wordt. En bij mijn weten wordt het sowieso niet veel gebruikt. QoS moet uit. Patches geinstalleerd en gereboot?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...