Ga naar inhoud

Vreemd probleem met MSN Messenger...


Aanbevolen berichten

Of het hier thuishoort, weet ik niet, maar ik heb een buitengewoon vreemd probleem met MSN Messenger. Als ik chat met de familie overzees, dan willen ze me uitnodigen voor hun webcam. Ik had op dat moment v4.7 en MSN reageerde met de mededeling dat ik moest upgraden naar de nieuwste versie, ik dacht 6.2. Nadat ik dat gedaan had, werkte de webcam van m'n zwager overzees prima en ik kon hun zien. De volgende dag weer een uitnodiging, maar weer bleek de versie te oud te zijn, en -geloof het of niet- ik had weer 'gewoon' v4.7!! Ik heb -ipv te upgraden- v4.7 er helemaal afgehaald via Windows|Software verwijderen, naar de MSN Messenger Hompage gegaan en 6.2 helemaal vanaf scratch geinstalleerd. Daarna was het ontvangen van de webcam van de familie weer mogelijk. Niets aan de hand, maar nu net start ik MSN Messenger op en heb ik WEER 4.7!!!!!!!!!!!!!! Wat is hier in hemelsnaam aan de hand??? Hoe komt het dat ik 6.2 installeer en een dag later 4.7 'terugkrijg'?? Dit is toch onmogelijk? Wat zie ik over het hoofd? Er maken hier thuis twee accounts gebruik van Messenger. Wie weet het???
Link naar reactie
[quote:709fb1bd27="Venzent"]Kan iedereen gebeuren, je kan windows messenger verwijderen door te klikken op start->uitvoeren, vervolgens onderstaande regel kopieren en in de uitvoer-regel plakken: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove[/quote:709fb1bd27] Als je SP1 geïnstalleerd hebt zou je windows messenger ook 'gewoon' via configuratiescherm/software moeten kunnen verwijderen.
Link naar reactie
[quote:1a714a8584="Supersnail"][quote:1a714a8584="Venzent"]Kan iedereen gebeuren, je kan windows messenger verwijderen door te klikken op start->uitvoeren, vervolgens onderstaande regel kopieren en in de uitvoer-regel plakken: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove[/quote:1a714a8584] Als je SP1 geïnstalleerd hebt zou je windows messenger ook 'gewoon' via configuratiescherm/software moeten kunnen verwijderen.[/quote:1a714a8584] dat werkt maar half volges mij :-? zo heb ik het gedaan, start> uitvoeren tik in "services.msc" zoek messenger op in de rechter lijst. dubbelklik erop en zet hem bij opstarttype op uitgeschakeld
Link naar reactie
[quote:d0740d8606="pcguy"] dat werkt maar half volges mij :-? zo heb ik het gedaan, start> uitvoeren tik in "services.msc" zoek messenger op in de rechter lijst. dubbelklik erop en zet hem bij opstarttype op uitgeschakeld[/quote:d0740d8606] Zo disable je de messenger service. Deze staat volledig los van de Windows Messenger.
Link naar reactie
[quote:39104d1d2f="heesch11"][quote:39104d1d2f="pcguy"][quote:39104d1d2f="Supersnail"][quote:39104d1d2f="Venzent"]Kan iedereen gebeuren, je kan windows messenger verwijderen door te klikken op start->uitvoeren, vervolgens onderstaande regel kopieren en in de uitvoer-regel plakken: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove[/quote:39104d1d2f] Als je SP1 geïnstalleerd hebt zou je windows messenger ook 'gewoon' via configuratiescherm/software moeten kunnen verwijderen.[/quote:39104d1d2f] dat werkt maar half volges mij :-? zo heb ik het gedaan, start> uitvoeren tik in "services.msc" zoek messenger op in de rechter lijst. dubbelklik erop en zet hem bij opstarttype op uitgeschakeld[/quote:39104d1d2f] Zo disable je de messenger service. Deze staat volledig los van de Windows Messenger.[/quote:39104d1d2f] dan is hij uitgeschakeld en heb je er geen last meer van. (ik zal nog eens even kijken)
Link naar reactie
[quote:1c94b7401f="makandra"]die link naar WINDOWS Messenger met de botte bijl te lijf!![/quote:1c94b7401f] Als je nou gewoon de links naar Windows Messenger zo bewerkt dat die óók naar MSN Messenger wijzen? Als je dan per ongeluk op de verkeerde link klikt kom je alsnog in het goede programma.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...