Ga naar inhoud

Chello blundert er op los.


Aanbevolen berichten

Afgelopen vrijdag werd een groot aantal abonnees van Chello classic verblijd met een brief van hun provider. Er werd een aanbieding gedaan aan Chello light om over te stappen naar Chello-classic waarbij men een "TV via de PC" pakket gratis kreeg. Ik als huidig Chello-classic abonnee denk dan: "1+1=2", en heb dus al recht op zo'n pakket. En ik was niet de enige die dat dacht.... Ik heb vrijdag, de dag dat de brief binnen kwam, aan de lijn gehangen om meer informatie te verkrijgen over het aangebodene. Ik ben er niet doorgekomen en heb zeker drie kwartier aan de lijn gehangen. Gelukkig speelt Chello tegenwoordig echte muziek en niet meer het gehate pauzemuziekje, al wordt je nog steeds om de haverklap gestoord door de stem van Ingrid Drissen die je vooral oproept "aan de lijn te blijven". Komt nog bij dat de verkoop lijn een 0800-lijn is, dus dat kost niks, alleen een hoop tijd. Chello, ook wakker geworden, heeft de blunder inmiddels erkent maar waar ze mee komen als aanbieding naar de huidige classic gebruikers is belachelijk. [b:f172a7077c]Wie gebruik wil maken van het "TV via de PC" pakket, als Classic-klant, moet er een andere dienst (priority of digitale TV) bijnemen![/b:f172a7077c] Kortom: een nieuwe classic klant kan dus wél "TV via PC" gebruiken en een huidige classic-klant niét, tenzij die zich op kosten laten jagen. Er komt deze week een nieuwe brief in de bus en die zal waarschijnlijk dezelfde boodschap vertellen als het pop-up venster dat via www.upc.nl verschijnt (pdf). Ik hou mijn hart al vast.
Link naar reactie
[quote:17c5354352]Kortom: een nieuwe classic klant kan dus wél "TV via PC" gebruiken en een huidige classic-klant niét, tenzij die zich op kosten laten jagen. [/quote:17c5354352] En wat is nu het probleem? ze hebben een brief met een aanbieding voor classic gestuurd naar mensen die dat al hebben, zoals ze zelf al toegeven een grote blunder. Het feit dat je voor het cadeau dan een andere dienst moet afnemen lijkt me niet meer dan normaal. Bij bijvoorbeeld een tijdschrift verwacht je toch ook niet dat je als abonnee bij elke actie voor nieuwe abonnees het welkomstgeschenk gratis thuiskrijgt, waarom bij een provider dan wel?
Link naar reactie
Het probleem zit hierin: A) De brief is op naam gesteld, dus een persoonlijke aanbieding. B) Ik quoot: "upgrade naar Chello Classic". Het staat er clip en klaar, geen speld tussen te krijgen. Ik zag trouwens een fraaie opmerking over de reclame van Chello, je weet wel, met die mollen. Er werd daar verteld dat die mollen aftapten van de KPN-A kabel, dus ADSL. Nu ben ik niet zo technisch maar mocht dit waar zijn dat is dit wel een giller van jewelste. "Geen wonder dat die mollen het zo naar de zin hebben." Whahaha!! 8) (Zou iemand eens moeten uitzoeken.)
Link naar reactie
[quote:101fe89a3c="Beetle"] Kortom: een nieuwe classic klant kan dus wél "TV via PC" gebruiken en een huidige classic-klant niét, tenzij die zich op kosten laten jagen. [/quote:101fe89a3c] Iemand die overstapt van Light moet zich ook 'op kosten laten jagen'; door over te stappen verplicht ie zich tot het betalen van een duurder abonnement. Dus dit argument gaat niet echt op vind ik. Bovendien, als je zo graag tv op je pc wilt, kun je toch ook zelf een TV-kaartje kopen ofzo? Eentje van Hauppage kost zo'n 90 euro. Ik begrijp dus niet echt waar je je nou druk over maakt...
Link naar reactie
Ik kan me de irritatie (of whatever) bij Beetle wel voorstellen. Ben zelf al jaren chello-klant, classic-abo, kreeg die brief dus ook. Die typische 'vlot-aan-de-balie' taal, veel poeha. Als dan achteraf blijkt dat het wéér zo'n chello-afzwaaier is word je daar wat [i:d82d7dfb75]korzelig [/i:d82d7dfb75]van. Als chello nou voor de rest een voorbeeldige ISP was, maar niets is minder waar....een brakke helpdesk, gerommel met nota's, verkeerde aansluitingen....en zo kan ik nog wel even doorgaan. Natuurlijk, vandaag de dag zijn er ernstiger zaken (wat dacht je van de Dexia-affaire) maar ga nou niet zo bijdehand nuchtere niek zitten spelen als iemand hier z'n ongenoegen eens laat blijken 8) .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...