Ga naar inhoud

webmail, geen bericht kunnen tikken


Aanbevolen berichten

Beste medeforummers, Ik kan via het internet de email van mijn school bekijken, harstikke mooi natuurlijk alleen heb ik sinds de laaste paar dagen een vaag probleem. Ik kan op mijn pc als ik een nieuw bericht maak niet tekst typen in het daarvoor bestemde vak. Op een andere pc hier in het netwerk heb ik geen last daar van. Ik heb de afgelopen tijd niets veranderd aan instellingen ofzo en ik heb ook de beveiligingsnivo's al helemaal laag gezet. [img:665ee7f496]http://groups.msn.com/_Secure/0PwAAADoSLzuLIDVSoK0eGkWFVCs9sj*B7nWz1Yfc8joIZfIUjBmbhXySdQKDiMU*JWOwJvsh*LpxuSqsubnqOTxk1YO5Qa6a/webmail.JPG?dc=4675478599562642217[/img:665ee7f496] Dit bedoel ik, ik kan dus geen bericht typen.
Link naar reactie
Zodra ik antwoord op een meeltje of een nieuw meeltje maak dan krijg ik dat, dat van het invullen van aan of cc maakt niet uit. Er is nix mis met die site aangezien ik er hier op een andere pc geen last van heb (en aantal klasgenoten ook niet). De instellingen had ik daarna meteen weer terug gezet :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...