Ga naar inhoud

Download meteen naar E: en niet eerst naar C:


anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik een groot bestand wil downloaden word de download eerst altijd naar de 'C-partitie' gezet, waarna hij daarna bij mij naar de 'E-partitie' gezet word. Bestaat er ook een manier om de download meteen naar de E-partitie te zetten zonder dat ie eerst naar de C gezet word? Ik heb namelijk erg weinig schijfruimte vrij op de C dus als ik een groot bestand downen wil kan dat niet omdat er dan te weinig schijfruimte vrij is. :-? Bedankt. 8)
Link naar reactie
[quote:4a5b5af742="antrix"][quote:4a5b5af742="sdh"]Ik gebruik Mozilla Firefox (sinds kort) ik probeer wel ff wat Turbo-Pascal aangaf, hopen dat die opties ook in Firefox zitten...[/quote:4a5b5af742] Ik heb Firefox nederlandstalig dan moet je naar gereedschappen, downloads en opties en daar kan je het instellen[/quote:4a5b5af742] Bedankt Antrix, maar waar kan ik dat aangeven dan? ik zie nergens een pad o.i.d staan waar ik het in kan voeren. :-?
Link naar reactie
[quote:4946aaa546="sdh"][quote:4946aaa546="antrix"][quote:4946aaa546="sdh"]Ik gebruik Mozilla Firefox (sinds kort) ik probeer wel ff wat Turbo-Pascal aangaf, hopen dat die opties ook in Firefox zitten...[/quote:4946aaa546] Ik heb Firefox nederlandstalig dan moet je naar gereedschappen, downloads en opties en daar kan je het instellen[/quote:4946aaa546] Bedankt Antrix, maar waar kan ik dat aangeven dan? ik zie nergens een pad o.i.d staan waar ik het in kan voeren. :-?[/quote:4946aaa546] Het rondje aan klikken alle bestanden in deze map opslaan en dan zie je een aantal dingen onder mijn downloads en dan anders dan zie je de E: schijf wel
Link naar reactie
Hmmm, klein nadeel van Mozilla Firefox. Het is nog geen versie 1.0 (0.9.3) en dus al formeel beschikbaar. De huidige versies zijn nog test-versies (bij mijn weten. als ik lieg dan lieg ik in gezelschap). Hierdoor zijn een aantal opties nog niet beschikbaar, waaronder (je raad het al), het zelf kunnen aangeven waar je temp bestanden moeten komen. Zit wel in de reguliere Mozilla, maar dus nog niet in Firefox. Mocht iemand het wel weten, gaarne reageren want ik wil mijn temps ook op een andere partitie dan C: Hans
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...