Ga naar inhoud

Sloom Internet?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb sinds gedurende tijd last van Sloom internet. ( lees; downloaden met 3.4 Kb/sec terwijl je met 180 hoort te downloaden. ) Ik heb een Premium internet abonnement van Kabelfoon ( CAI Westland ). Hier hoor ik dus de snelheden 1536 KBit/Sec download te hebben en ik dacht 192 upload. Nu heb ik dus zoals ik net al zei, download snelheden van soms wel 3 kbyte/sec ( Dit al de afgelopen 2 weken. ) Ik zit wel achter een router en dus op een netwerk. Maar de rest van de computers in het huis lijken er geen last van te hebben! Ik ben ten einde raad, iemand misschien Ideeën?
Link naar reactie
[quote:b0527fb7df="Clawdeath"]Hallo, Ik heb sinds gedurende tijd last van Sloom internet. ( lees; downloaden met 3.4 Kb/sec terwijl je met 180 hoort te downloaden. ) Ik heb een Premium internet abonnement van Kabelfoon ( CAI Westland ). Hier hoor ik dus de snelheden 1536 KBit/Sec download te hebben en ik dacht 192 upload. Nu heb ik dus zoals ik net al zei, download snelheden van soms wel 3 kbyte/sec ( Dit al de afgelopen 2 weken. ) Ik zit wel achter een router en dus op een netwerk. Maar de rest van de computers in het huis lijken er geen last van te hebben! Ik ben ten einde raad, iemand misschien Ideeën?[/quote:b0527fb7df] Mischien je windows vervuild? check is op spyware met adaware. netwerk instellingen ff nalopen, en je firewall, mischien blocked er iets? je tcp ip instellingen niet zo lekker? etc..etc.. anders een frisse windows install
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...