Ga naar inhoud

IE flipt 'm eruit


Aanbevolen berichten

Dit probleem is al besproken een tijdje geleden, maar ik heb hem nóg uitgebreider, en nóg vreemder: Ik kan sommige sites (waaronder hotmail, COMPUTERTOTAAL.NL en site's die geframed zijn (bovenbalk van site 1 en onderbalk van site 2)) niet meer bekijken. Hij laadt het helemaal, maar zo gauw hij klaar is met laden, krijg ik meteen een WITTE pagina. De geopende site verdwijnt en ik krijg er niks voor terug. Wel wordt er mij gevraagd om een Actieve-X bestand ofzo te weergeven.. Maarr.. op het account van ons pap en mam kan ik wel gewoon ALLE site's bezoeken! Er wordt me noooit gevraagd om het actieve-X-gedoe en alles loopt lekker.. Wat kan ik hieraan doen? Temp. internetfiles, cookies, geschiedenis is al gewist maar het resultaat is nog steeds 0,nada.
Link naar reactie
dan maar ´s naar je active x-instellingen kijken: internetopties, beveiliging en knop aangepast niveau. (dat staat overigens niet voor niets onder tabblad beveiliging...: met een te meegaand krijg je al gauw dialers, spyware e.d. binnen!) als je de hijack-instructies op je andere vraag uitvoert kon je wel eens van dit soort ellende af zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...