Ga naar inhoud

Auto aanvullen bij zoeken werkt niet meer


Aanbevolen berichten

Hoi, als ik bij www.ebay.com in het zoekveld een woord ingeef, dan werd dat altijd onthouden en als je daarna een woord intypt, met dezelfde beginletter, dan zie je alle woorden met dezelfde beginletter. Bijvoorbeeld: Lincoln, Lincoln strap, Lincoln strip etc. De woorden die ik ooit ingegeven heb, die staan er nog maar nieuwe woorden blijven niet meer staan. Waar kan dit aan liggen? Ik heb dit ooit een keer eerder gehad voor een tijd en zo maar werkte het weer. Boyd
Link naar reactie
klik start --> zoeken vervolgens linksonder bij de keuzes kiezen voor "uw voorkeuren aanpassen" vervolgens weer linksonderaan klikken op autoaanvullen inschakelen. Nu zou het weer moeten werken. gebruik je overigens geen internetcleaning programma o.i.d. Dus een programma dat automatisch je internetgeschiedenis/ cache wist? Ook als je je geschiedenis, cookies etc. handmatig wist gaan volgens mij de aanvulgegevens verloren.
Link naar reactie
Ja, ook al geprobeerd. Ik heb ze eerst allemaal uitgezet, pc herstart, toen weer aan, pc herstart. Bij andere site's werkt het wel namelijk. Bijv. Marktplaats. Zou het kunnen, dat Ebay iets per ongeluk veranderd op hun site zodat het dan niet meer werkt? (en daarna weer goed zet dat het wel weer werkt) Boyd
Link naar reactie
nee volgens mij worden die gegevens op je eigen systeem bewaard en niet op de server van ebay. Misschien staat je privacy instelling te hoog voor de site van Ebay dat dus een cookie van hun (waar de gegevens in opgeslagen worden) wordt geblokkeerd. Probeer het eens met je firewall uit en de privacy opties van internet explorer op de laagste stand. Niet te lang blijven internetten dan uiteraard omdat je dan wel erg kwetsbaar bent. Maar als je even snel het probeert weet je in ieder geval dat je het daar ergens in moet zoeken. hoop dat dit werkt! suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...