Ga naar inhoud

na start uitvoeren,winipcfg,vrijgeven/vernieuwen internet op


Aanbevolen berichten

ik kan pas een internet verbinding maken na dat ik eerst het volgende uitvoer: start,uitvoeren,winipcfg,vrijgeven en vernieuwen ik heb al vele dingen uitgeprobeerd: zoals neiuwe netwerkkaart ip adres van automatisch naar vast en omgekeerd nieuw vast ip adres laten maken maar helaas weet iemand hier een oplossing voor????? provider is demonlite windows 98se pentium 3
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:2db5dee8e3="martd"]Ik heb het zelfde probleem gehad onder XP-home, heb XP toen verwijderd en W2k er op gegooit en draaid nu als een trein.[/quote:2db5dee8e3] ik ga w98 partitie formateren en gooi er xp home op als dat niets oplost dan w2000 hopelijk is dan het ip probleem uit de wereld trouwens nog bedankt voor de reactie
Link naar reactie
[quote:49593a9d33="salsaborenko"] Mmm mij lijkt dat winxp te zwaar is voor een pentium 3 of zie ik dat verkeerd? [/quote:49593a9d33] Dat zie je verkeerd. Ik heb WinXP Pro vlot draaiende gekregen op een Celeron 500. Zorg wel voor voldoende intern geheugen, min. 256MB. Ik zou bij een PIII met een clockspeed van minder dan 600MHz echter Win2K installeren, eventueel naast een partitie met Win98SE, dan kan je altijd nog kiezen ... :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...