Ga naar inhoud

verbinding word steeds verbroken


Aanbevolen berichten

Ik ben bij iemand bezig die via casemakabel internet krijgt,nu word steeds na een minuut ofzo de verbinding verbroken,meestal als je dan op herstellen klikt dan doet hij het weer even.maar soms ook niet. er zit een netwerkkaart in en een firewire,tevens word het internet gedeeld met een andere pc,ik geloof dat er ook nog een bridge tussen zit. Aangezien ik zelf adsl heb zou ik graag willen weten wat dit kan zijn ? wie heeft een idee? alvast bedankt.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hmmz, ik heb hier ook last van. Alleen dan net iets anders. Als ik een tijdje zit te computeren word internet verbinding verbroken. Ik kan dan geen website's meer bezoeken en niet meer op msn, maar shareaza (p2p prog, staat in C!T van deze maand) blijft wel gewoon "door downloaden". Dan moet ik eerst computer opnieuw opstarten voor ik weer website's kan bezoeken. Op de andere computer in het netwerk, heb ik dit probleem niet. Ik heb geen spyware, gisteren nog gecontroleerd en ook geen virussen, dat is vrijdag nog gecontroleerd. Ik snap er niets meer van, en het word steeds irritanter. Groeten, Rensjuh Ps. Kheb Windows 98 SE bakkie. Ik kreeg net de melding: Kan het netwerk niet vinden. Oftewel: hij knalt uit het netwerk. [edit] probleem opgelost, FTP server eraf gegooid, en het werk weer :D [/edit]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...