Ga naar inhoud

Geen achtergronden zichtbaar


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een nieuwe computer met Windows XP Home als software er op. Maar vanaf het begin zijn bij mij de achtergronden op internet niet zichtbaar en op sommige pagina's staan ook de letters doorelkaar. Ik heb allerlij helpdesks al geraadpleegd maar niets helpt. Internet opnieuw geinstalleerd computergeformateerd enz. Weet iemand misschien waar het aan zou kunnen liggen!
Link naar reactie
Het probleem is inmiddels opgelost. Na meer dan 2 dagen van de ene servicedienst naar de andere te zijn verwezen is er uiteindelijk uit gekomen dat er een fout zat in de software die er door de fabriek zelf was opgezet. Ik vraag mij wel af hou zit het met de controle bij de fabriekanten je moet er toch van uit kunnen gaan dat als je een nieuwe computer koop dat deze ook goed getest en werkt. Maar dat blijkt dus helemaal niet het geval te zijn bij StandBy. p.s. Het is een Heart computer die gebouwd wordt door StandBy en die ook de software installeerd en de service verleent.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...