Ga naar inhoud

update IE


Aanbevolen berichten

Hallo, hier ben ik weer met een probleemje en wel het volgende: Via Extra > Windows update kan ik verscheidene updates downloaden maar eentje lukt me nooit (een essentieel SP1-pakket). Ook via de instelling 'automatische updates' wordt dit pakket niet binnen gehaald. Ik weet niet hoe belangrijk dit is maar ik zou toch graag mijn internet explorer in een nieuw kleedje steken [i:27c3d97126][huidig: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000)][/i:27c3d97126]. Kan iemand mij hier een alternatieve downloadsite of dergelijke voor geven? Alvast bedankt, Guft.
Link naar reactie
Het betreft: [i:6bf0782533][size=9:6bf0782533]Windows XP Service Pack 1 (Express)* Downloadgrootte: 1,9 MB, < 1 minuut Windows XP Service Pack 1 (SP1) bevat de meest recente updates ter verbetering van de beveiliging, betrouwbaarheid en prestaties van besturingssystemen in de Windows XP-familie. Windows XP SP1 zorgt dat de nieuwste software en hardware compatibel is met het Windows XP-platform en bevat updates voor het oplossen van problemen die zijn ontdekt door gebruikers of het interne testteam van Microsoft. De maximale downloadgrootte is ongeveer 30 MB. Voor computers waarop eerdere updates zijn geïnstalleerd, is de downloadgrootte mogelijk kleiner en de downloadtijd korter. Tijdens de installatie worden alleen die bestanden gedownload die nodig zijn om de computer bij te werken. Zodoende wordt de downloadtijd tot een minimum beperkt. Windows XP SP1 bevat Internet Explorer 6 SP1. Sommige antivirusprogramma's kunnen de installatie van Windows XP SP1 verstoren. Schakel eventuele antivirussoftware uit tijdens de installatie van het Service Pack. Microsoft raadt u aan SP1 te installeren, omdat dit Service Pack vele beveiligingsupdates voor uw computer bevat. Bezoek, nadat u het Service Pack hebt geïnstalleerd, de pagina regelmatig om te zien of er nieuwe updates beschikbaar zijn. Meer informatie... (Deze site is wellicht in het Engels.)[/size:6bf0782533][/i:6bf0782533] Ik zou echt graag m'n IE updaten. (-het ligt niet aan m'n virusscan-) Niemand die kan helpen? :( Guft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...