Ga naar inhoud

IE crashed sinds installatie nieuwe flashplayer.


Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds een paar dagen crashed IE bij mij iedere keer als ik een pagina probeer te benaderen waar een of ander flash dingetje op gebruikt wordt. Dit probleem doet zich voor sinds ik 'Ja' geantwoord heb op de vraag of ik een nieuwe versie van Macromedia Flash Player wilde installeren. Ik heb geen idee hoe ik nu weer van die nieuwe versie af kan komen. Ik weet zelfs niet waar ik die vinden kan. Ik heb inmiddels al een repair van IE uitgevoerd maar zonder resultaat. Ook heb ik op de macromedia site geprobeerd de flashplayer opnieuw te installeren maar ook dat mocht niet baten. Iemand enig idee hoe ik dit probleem op kan lossen?
Link naar reactie
Probeer dit eens: Ga in IE naar Extra - Internet-opties - instellingen (onder het kopje tijdelijke internet-bestanden) - objecten weergeven Dan zie je een lijstje. Daar kan je 'Shockwave Flash Object' verwijderen. Probeer vervolgens Flash opnieuw te installeren door naar [url]www.macromedia.com[/url] te gaan... Succes!
Link naar reactie
Bedankt voor jullie replies. Het verwijderen van Flash is volgens de door Capone geadviseerde methode gelukt. Bij opnieuw installeren van flash op de macromedia-site klapt ie echter al tijdens de installatie (of zou het zijn bij het willen tonen van het 'geslaagd' filmpje na installatie). M.a.w. er is niet echt vooruitgang geboekt, behalve dat ik nu weet waar ik dat flash kan vinden. Het lijkt er dus op dat op mijn systeem flash 7 niet wil werken en dat kan natuurlijk duizendenéén redenen hebben. Ik ga dus maar experimenteren met oudere versies. Ik heb trouwens IE 6. ----- edit ----- Even een update: Flash 7 nog eens geinstalleerd met crashende IE als gevolg. Nu weer verwijderd met de verwijdertool van macromedia. Deze doet volgens mij niets meer als wat ik zelf al gedaan had, maar goed. Toch maar geprobeerd. PC opnieuw gestart, vervolgens flash 6 erop gezet. Crashed IE nog bij op pagina's met flash. Bij nader inzien heb ik trouwens onlangs nog een windows update gedaan waarbij een zoveelste beveiligingspatch voor IE geinstalleerd werd. Het is natuurlijk ook mogelijk dat die voor de problemen zorgt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...