Ga naar inhoud

*.dll uitschakelen(adware)


Aanbevolen berichten

hoe kun ju zon bijv newdotnet.dll verwijderen als hij nog actief is? bij exe spyware kun ju gew Ctrl Alt Del en taak beeindigen doen maar hoe zit dat met die *.dll bestanden hoe kun ju die afsluiten om vervolgensa te deleten wnt om nou te internetten met zon toolbar/popups is nix en ff rebooten om het door het adware prog te deleten wil ik niet met de 2200MB grote download die nu bezig is.
Link naar reactie
Als je de PC start in de 'veilige modus' moet dat dll bestand gewoon te verwijderen zijn. In het geval van Windows XP moet je bij het starten vlak na het logo van Windows XP op F8 drukken en vervolgens kiezen voor 'Veilige modus.' In het geval van Windows 98/ME moet je op Control drukken vlak na het Windows scherm.
Link naar reactie
[quote:7abb283054="praatpaal"]Als je de PC start in de 'veilige modus' moet dat dll bestand gewoon te verwijderen zijn. In het geval van Windows XP moet je bij het starten vlak na het logo van Windows XP op F8 drukken en vervolgens kiezen voor 'Veilige modus.' In het geval van Windows 98/ME moet je op Control drukken vlak na het Windows scherm.[/quote:7abb283054] ja maar vanwege mn download is er geen mogelijk heid om het anders te doen t gaat niet via mn ftp prog gew explorer 3downloads tergelijkertyd
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...